Nekategorisano

….

8. Oktobra 2012.


voljeni moj,
prolaze prebrzo godine bez tebe,
eto već  četvrta, 
a kao da nisam se ni okrenula,
nigdje otišla.
k'o u začaranom krugu se vrtim,
iz grijeha u grijeh, iz greške u grešku..
i uvijek se vratim tebi…
smijem se kad si srećan,
radujem se tvojim uspjesima i živim sama,
ali s uspomenama na tebe,
na ono što je moglo biti, a nije.
ne znaju drugi, ali ponekad takvu ljubav
ne može zamijeniti  nijedna
i takvu je čuvam u sebi, daleko od ljudi
i svih stvorenja, umotanu šalovima
nade svilene, da jednom ćeš se probuditi
kraj mene i svoje srce povesti u zagrljaj mome,
da jednom ćeš reči ”ja nedam te nikome..”
kako sam snila…

voljeni moj,
svoju sreću bih zamijenila za sreću tvoju,
da imaš sve što pozeliš,
da nikad ne izgubiš ono što voliš..
kao tebe ja…

(čestitam na izbornoj pobjedi,  dr.jusuf)

Komentariši