Nekategorisano

26. Marta 2013.


samo na tren sam stala pored tebe,
s pogledom na cipele i rukom na srcu,
da te pustim da ideš ispred,
ne zaslužuješ biti iza mene,
ti, od najboljih među ljudima
i čuvarima Objave…
ali nisi pristao na to,
kao da sam sultanija među ženama
da si mi rekao,
da sam bolja od ovog što sam, kao..
kao da  nisi vidio sve moje rane grijehe
od  sniježno bijele marame
koja me je skrila u toj tamnoj noći..
kao da je struja naših duša bila jedno…
i pusti me da vjerujem u to,
pusti me da te sanjam,
pusti me da zaboravim da te ne zaslužujem,
pusti da se nadam…
da sam te noći imala tvoje poglede,
tvoje misli, dio tebe..
jer prošlo je toliko godina
otkako sam zadnji put voljela,
otkako su mi suze kvasile oči,
pusti da ti poklonim sve dane i noći,
da bude …
da budem stobom..
moj hafize

Komentariši